Titre : |
Hoe kunnen we in immersief onderwijs het Nederlands aantrekkelijk maken dankzij de 5 zintuigen? (3de graad basisonderwijs en 1ste graad lager secundair onderwijs) |
Type de document : |
document électronique |
Auteurs : |
Ramzi Lakhyali, Auteur ; Claude Vandepaer, Directeur de thèse |
Editeur : |
Bruxelles [Belgique] : ISPG |
Année de publication : |
2020 |
Importance : |
1 vol. (227 p.) |
Présentation : |
ill. |
Langues : |
Français (fre) |
Catégories : |
[RAMEAU] Immersion (enseignement des langues) [RAMEAU] Néerlandais (langue) -- Etude et enseignement [RAMEAU] Sens et sensations [RAMEAU] Thèses et écrits académiques
|
Résumé : |
De 5 zintuigen hebben een belangrijke plaats in mijn leven en in het leven van iedere mens denk ik. Volgens mij zijn de 5 zintuigen heel nuttig. We gebruiken de 5 zintuigen voor alle dagelijkse activiteiten. Als we eten, als we naar het journaal kijken, om te ruiken, als we voetbal spelen, als we naar muziek willen luisteren, om te lezen en vooral op school. De vraag die ik had voor ik met mijn eindwerk begon was: Is het leven mogelijk als we een (of meerdere
zintuigen) niet hebben? En kan die persoon een klassieke opleiding in een klassiek onderwijs
volgen?
Ik zal het antwoord natuurlijk in mijn praktische deel geven. |
Cycle : |
Secondaire |
Permalink : |
http://www.galileonet.be/pmb/opac_css/index.php?lvl=notice_display&id=115926 |